بهترین جراح مغز و اعصاب تهران کیست؟
نوشته شده توسط : dr samadian

بهترین جراح مغز و اعصاب

بهترین جراح مغز و اعصاب ایران کیست ؟

مشکلاتی مانند تومور مغزی ، تصادف و ضربه مغزی ، خونریزی مغزی و سکته مغزی ، بیرون زدگی دیسک کمر و گردن، دیسک کمر ، دیسک گردن ، شکستگی های مهره های کمر و گردن و  دامنه وسیعی از این بیماری ها میتوانند هر کسی را نیازمند جستجو برای یافتن بهترین جراح مغز و اعصاب کنند.

اما برای پاسخ به این سوال که چه کسی بهترین جراح مغز و اعصاب است باید گفت که همه چیز بستگی به شرایط بیمار ، زمان و مکان دارد . ظرافت جراحی و مهارت و سابقه یک جراح نیز تاثیر انکار ناپذیری در نتایج جراحی دارد. تشخیص به موقع بیماری ها نیز در نتیجه جراحی تاثیر گذار است اما باید به این نکته نیز توجه کرد که هر جراحی عوارضی را به دنبال خواهد داشت که انتخاب جراح مغز و اعصاب خوب می تواند از میزان این عوارض کم کرده و به دنبال مراقبت های بعد از جراحی به درمان مطلوب رسید.

بنابراین جراح مغز و اعصاب قبل از شروع درمان و جراحی باید به طور کامل بیمار و همراهان را از روش جراحی و عوارض و خطرات احتمالی آگاه کند. به جراح خود اعتماد داشته باشید . حس اعتماد به پزشک هنگام شنیدن توضیحات بیماری و درمان از خود پزشک ایجاد می شود.

دکتر محمد صمدیان جراح و متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات

جهت رزرو نوبت با شماره های موجود تماس بگیرید :

ادرس:

تهران خ ولیعصر-سه راه توانیر-روبروی بیمارستان دی (دوم گاندی) ساختمان پزشکان آریا ،طبقه ۳ ، واحد ۸

شماره تماس : ۸۸۶۵۴۲۰۸- ۰۲۱۸۸۶۷۲۱۳۸

موبایل: ۰۹۱۲۸۳۵۲۲۶۹




:: برچسب‌ها: آدرس کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب در تهران , بهترین جراح تومور مغزی , بهترین جراح تومور مغزی تهران , بهترین جراح مغز و اعصاب , بهترین جراح مغز و اعصاب ایران , بهترین جراح مغز و اعصاب تهران , بهترین جراح مغز و اعصاب جهان , بهترین جراح مغز و اعصاب کودکان , بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب تهران , جراح مغز و اعصاب خوب , جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات , جراحان مغز و اعصاب , دکتر پنجه طلا جراح مغز و اعصاب , دکتر صمدیان , دکتر صمدیان جراح مغز و اعصاب , دکتر محمد صمدیان , متخصص مغز و اعصاب , هزینه عمل تومور مغزی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: