نوشته شده توسط : dr samadian

تومور مغزی

مغز و اهمیتی که این عضو از بدن انسان دارد ایجاب می کند که در صورت مبتلا به تومور مغزی به دنبال بهترین جراح تومور مغزی باشند. تومورهای مغزی توده های غیر عادی در مغز هستند که در صورت عدم درمان می توانند زندگی فرد را مختل کنند و حتی کشنده باشند. تومورهای مغزی در کودکان تا ۱۵ سال بیشتر در مخچه و ساقه مغز اتفاق می افتد و دیگر تومورها در بیشتر مواقع از ۲۰ سالگی به وجود می آید.

توموره ا، از طریق تقسیم سلولی کنترل نشده و غیر طبیعی ایجاد می‌شوند، و به طور معمول یا در خود مغز (شامل:نورونها، سلول‌های گلیال (آستروسیت ها، اولیگودندروسیت‌ها، سلول های اپندیمال، سلولهای تولید کننده میلین شوان)، بافت لنفاوی، عروق خونی)، و یا در اعصاب جمجمه ای، پرده مغزی (مننژ)، جمجمه، هیپوفیز و غده صنوبری ایجاد می شوند. علائم انواع تومور های مغزی بسته ‌به جايگاه تومور و نوع آن داراي علايم اختصاصي است اما سردرد، ‌تهوع و استفراغ  از علائم عمومی آن ها می باشد است كه معمولا هر نوع تومور باشد يكي از اين علايم را دارد.

بهترین جراح تومور مغزی

بهترین جراح تومور مغزی

اولین نکته در انتخاب جراح ، تجربه و مهارت آن است . بیماران و اطرافیان آنان معمولا هنگام اطلاع از بیماری  ، نگرانی هایی دارند که طبیعی است اما اعتماد به جراح می تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

از جراح خود درباره نحوه انجام جراحی ، عوارض احتمالی جراحی و مراقبت های بعد از عمل تومور مغزی بپرسید و پس از اطلاع کامل اقدام نمایید. تومور های مغزی انواع مختلفی دارند و نحوه و نتیجه جراحی با توجه به نوع تومور و محل آن متفاوت است.

جراح پس از معاینه و بررسی آزمایشات و MRI و سوابق پزشکی بیمار ، تشخیص نوع تومور و جراحی را می دهد و  تشخیص به موقع که در نتیجه درمان موثر است از ویژگی های بهترین جراح تومور مغزی است.

دکتر صمدیان جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات از جراحان برتر ایران با تجربه بسیار بالا در زمینه مغز و اعصاب و تومور های مغزی هستند که جهت رزرو نوبت و معاینه توسط ایشون می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تومور مغزی

 

منبع :

بهترین جراح تومور مغزی



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr samadian

جراحی ضایعه ورود ریشه های نخاعی

عمل جراحی ایجاد ضایعه در محل ورود ریشهای نخاعی (DREZ) جهت درمان درد مقاوم به درمان،آسیب شبکه ی بازویی در اثر کنده شدن ریشهای اعصاب گردن از نخاع

بیمار آقای ۲۷ ساله با سابقه آسیب شبکه ی بازویی در اثر کنده شدن ریشه های اعصاب گردن نخاع از چند سال پیش که دچار دردهای شدید در بازو و دست بود که فقط با مخدر کمی تسکین می یافت. لازم به ذکر است که درد بیمار مقاوم به سایر درمان های رایج بود. بیمار تحت عمل جراحی ایجاد ضایعه در محل ورود ریشه های نخاعی اعصاب گردن (DREZ Lesiuning) از مهره ی C4 – T1 قرار گرفت درد بیمار بعد از عمل کاملا برطرف شد و عارضه خاصی نداشت:

جراحی ضایعه ریشه نخاع

جراحی ضایعه ریشه نخاع



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مهر 1397 | نظرات ()